SHAMANKA Verzendregels, klachten en retourzendingen

Verzendregels, klachten en retourzendingen

Verzendregels voor bestelde goederen

De leveringen vinden plaats binnen 3-4 dagen na ontvangst van de betalingsbevestiging.
De goederen worden in Nederland verzonden via post NL.

Verpakkingskosten zijn inbegrepen in de verzendkosten. De transportkosten kunnen worden gewijzigd afhankelijk van het gewicht van de zending of de hoeveelheid bestelde goederen.
Ik raad aan om meerdere producten in één mandje te kopen om te voorkomen dat transportkosten worden verdubbeld.
Ik kan geen twee afzonderlijke bestellingen groeperen, daarom worden verzendkosten afzonderlijk aan elke bestelling toegevoegd.
Het zal goedkoper uit komen om, bijvoorbeeld, met een vriend – of een collega een bestelling te doen en de kosten van de zending te delen ;).
Het reguliere bedrag van de zending – 6Euro – is tot 30KG. boven dit gewicht zal een andere prijs gehanteerd worden.

De goederen voor verzending zijn goed en veilig verpakt.
Standaard is het pakket verzegeld met een bedrijfstape met ons logo.
Controleer wanneer u uw zending ontvangt om te zien of deze is gecompromitteerd tijdens het transport.

Bestel- en verzendstatus

U kunt de status van uw bestelling voortdurend controleren:
Als u tijdens de bestelling een account heeft aangemaakt, kunt u na het inloggen de status controleren.
Als u nog geen account heeft aangemaakt, controleer dan de status van uw bestelling zonder in te loggen.
(het invoeren van uw bestelnummer en uw e-mail).

Klachten en retourzendingen:

  1. De verkoopovereenkomst heeft betrekking op nieuwe producten.

  1. De verkoper is verplicht om de klant een product zonder gebreken te verstrekken.

  1. In het geval van een gebrek bij de van de verkoper gekochte goederen, heeft de klant het recht om een klacht in te dienen op basis van de bepalingen inzake garantie in het Burgerlijk Wetboek.

  1. De klacht moet schriftelijk of elektronisch worden ingediend bij de adressen van de verkoper die in deze verordeningen zijn vermeld.

  1. Het verdient aanbeveling om in de klacht op te nemen: een beknopte beschrijving van het gebrek, de omstandigheden (inclusief de datum) van het optreden ervan, de gegevens van de klant die de klacht indient en het verzoek van de klant m.b.t. een oplossing voor het gebrek in de goederen.

  1. De verkoper reageert uiterlijk 14 dagen onmiddellijk op het verzoek om een klacht en als hij dit niet binnen die termijn doet, wordt het verzoek van de Klant redelijk geacht.

  1. Goederen die in het kader van de klachtenprocedure worden geretourneerd, moeten worden verzonden naar het adres op de pagina – CONTACT .

 

Als u twijfelt, schrijf dan per e-mail: shamankashop.kontakt@gmail.com

Of neem telefonisch contact met ons op via:
0031 616 989 127

Maandag t/m zaterdag tijdens de uren:

9-18!! 🙂